I should do this more often

Åh...
Jag har varit och tränat idag.
Det var underbart. Eller. Det är underbart nu.
Jag mår bara så extremt jävla bra, helt plötsligt, bara på grund av att jag tränat.
Asså, kändes typ som att jag skulle börja skratta på väg hem bara för att jag mådde så bra. Helt sjukt.
Så... Borde träna oftare. Om jag orkar kanske jag åker in själv imorgon, annars kanske det blir nån gång i helgen med J igen.
Idag började vi med typ tolv minuter på löpbanden, gick i rask takt och joggade lite som uppvärmning. Sen gick vi in till maskinerna och körde vårt lilla pass med elva olika övningar, jag hittade en maskin för ryggen som vi inte haft med förra gången som jag skrev med i mitt pass nu. Asbra. Efter gymmet gick vi och bytte om till bikini och jag simmade två och ett halvt varv i bassängen innan vi gick och satte oss i bubbelpoolen och snackade lite skit, sen gick vi och bastade och sen åt vi hamburgare och pommes som en fin liten avslutning på vårt tvåtimmars träningspass.

Note to self: Träna oftare. Det mår du bra av!

Nu ska jag skriva klart mitt reportage. Sen blir det chill-frill för hela slanten!

<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0