"Ångra sig kan man göra imorgon"


Ami fick en bra present av JW. Haha, så jävla passande!

Igår var det firande av Ami som gällde. 
Mötte upp JW på vägen och så gick vi hem till henne, var först. För en gångs skull... När är man först på fester liksom? I alla fall tog det ett tag innan folket kom, så vi satt och snackade skit ett tag. När resten kom sen drack vi drinkar och satt och sjöng med så gott vi kunde till låtarna i Melodifestivalen, och efter ett tag var vi helt fast. Mest för att vi tyckte att alla låtar utom Salem al Fakirs (och Anna Bergendahls) sög. Så vi satt och skrek till varje gång han fick tolv poäng och hoppades som fan på att han skulle vinna så vi skulle ha en chans i Eurovision, men det gjorde han ju inte... Sverige är för smörigt. Anna var ju också extremt duktig, men det är inte en lika speciell låt som Salems.

Efter Melodifestivalen och massa vacker sång (haha) och babbel och drink-drickande drog vi ut. Vi gick gatan ner inne i stan och sjöng: "Mö-hippa, Mö-hippa!" eftersom vi låtsades att Ami skulle gifta sig imorn, med slöja och strumpeband. Himla kul!
Först skulle vi till Gayklubb, men sen kunde vi typ inte enas om vart vi skulle så vi stod och velade ett jävla bra tag, innan Jag, Ami och JW bestämde oss för att bara dra till första bästa (man kan inte riktigt säga bästa egentligen, men det får väl gå...) ställe, och drog till The Bridge. Haha. Men det spelar egentligen ingen roll vart vi går, för med de tjejerna har jag alltid kul ändå.

Vi dansade, drack och skrattade, och fick massa random dudes efter oss. Lite jobbigt med vissa som tyckte att de skulle vara en del av vårt gäng och inte fattade att vi inte ville ha dem där. Puttade undan en jobbig snubbe typ femtio gånger, men han studsade tillbaka hela tiden och fortsatte försöka dansa med oss... Knäpp.

I alla fall var vi där till typ två, och sen drog jag, Ami och hennes pojkvän hem till Ami och sov.
Imorse var jag helt död. Jag var inte så bakis egentligen, men rätt seg i allmänhet bara. Ami väckte oss typ halv nio eller nåt, och sen blev vi hungriga, så vi drog till donken vid halv tio och käkade, sen drog vi hem till henne igen och parkerade oss i soffan, där vi låg i några timmar. Vi halv två var jag tvungen att åka eftersom de skulle ha familjeträff där, så jag åkte hem och bytte om, sen åkte jag och tränade.

Haha, fattar inte hur jag orkade. Men det gjorde jag i alla fall, och det var rätt skönt. Eller, nu ljög jag. Det var asjobbigt. Och jag orkade verkligen inte köra på lika hårt som förra gången. Men men... Bättre än ingen träning alls.


Helt plötsligt hade någon kirrat en flaska champagne... Rätt soft.

Ja... Gårkvällen var rolig helt enkelt. Och nu är jag död.

<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0