I'm up!

God morgon!
Solen skiner, som vanligt nuförtiden. Helt underbart. Det kan verkligen få en på bättre humör.
Vaknade för en halvtimme sen och har ätit frukost, snart ska jag ut med min vovvsing i det fina vädret.
Tror dock inte att det blir nån träning idag i alla fall, för J kunde inte och jag vet inte om jag orkar åka dit själv. Funderade på det igår men nu vet jag inte... Vi kanske ska träna tillsammans imorn i alla fall så då kan jag lika gärna ta det lugnt en dag till och träna järnet imorn istället. Men om jag får ryck och känner att jag måste träna senare idag får vi väl se hur jag gör.

Ikväll blir det nog i alla fall en lugn kväll för en gångs skull. Det var ett tag sen jag bara var hemma och kollade film med familjen och slappade så funderar på att göra det idag. Skulle vara mysigt.
Och imorgon kväll ska jag på fest för min vän Ami som fyllde år igår. Tydligen är det Tema: Möhippa. Vad fan ska man ha på sig? Haha, roligt. Får leta fram nåt galet. Funderade på att vara manlig strippa men slopade den idén rätt snabbt då jag kom på att det nog blir rätt svårt. I alla fall tror jag att det blir en bra helg det här.

<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0