Jag ska träna imorn!

Lalala, ska träna imorn, ska träna imorn, ska träna imorn!
Och trots att jag just nu sitter med huvudvärk, som antagligen beror på spänningar eller nåt sånt skit, så är jag extremt pepp! Helt sjykt att jag gått från en seg liten apa till en aktiv, knäpp apa. För apa kommer jag ju alltid vara, i vilket fall som helst.
Men seriöst, jag var sugen på sallad idag. Igår var jag sugen på frukt, det var typ det enda jag åt. Eller, nu ljög jag. Åt pannkakor och sånt också, men ändå. Sen när är jag sugen på nyttiga saker?

I alla fall gillar jag det. Och jag ska bli så jävla trim och jag ska må så jävla bra! Helt enkelt.
Nu kan jag knappt skriva längre, vet inte varför. Är hyperaktiv typ.

Peace!
<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0