Kallad till visning

Nu blir det massa inlägg på raken men jag orkar inte göra ett megalångt "det-här-har-jag-gjort-idag-och-här-uppdaterar-jag-allt-som-finns-att-uppdatera-om"-inlägg. Så det får bli flera mindre. Helt enkelt.

I alla fall...
Jag har blivit kallad till visning av en lägenhet. Det trodde jag inte skulle hända nån gång snart precis. Men jag står på plats tjugofyra för tillfället, så ja. Vet dock inte om jag vill ha den. Långt bort åt helvete och kanske inte världens roligaste plats, men om det är en schysst lägenhet och bra område i alla fall kan det ju vara nåt. Närmare till skolan också. 

Jag ska nog gå på visningen i alla fall, och sen får vi se. Det är ju kanske inte så jättestor chans att jag får den heller... Men ja, lite kul sådär. 

<3
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0