Lite biljard, tre öl och en strawberry daquiri senare

Idag har varit en rätt hektisk dag. Kan man väl säga. Känns egentligen som tre olika dagar av nån anledning...
I alla fall, skola först, opponering och skit. Hade skinnjacka på mig och kände mig lycklig över att solen sken. Sen slutade solen skina och det blev kallt, vinterjackan på igen...
Efter god jävla middag hemma följde jag med styvpappa och storhandlade till mamma i Sickla. Tog inte så lång tid ändå. Jag är snabb tjej.

Efter det hade jag planerat att plugga, la mig ner och började läsa bajs-bok nummer ett när jag fick ett sms från Ami som frågade om jag ville med och spela biljard och dricka öl. Tackade först nej på direkten eftersom jag har skola imorn och var tvungen att plugga och allt sånt skit, men sen kollade jag schemat och såg att jag började ett, vilket självklart ändrade allt... Så eftert en halvtimmes läsande gjorde jag mig i ordning och åkte och spelade biljard med två roliga tjejer.

Beställde en kanna öl som jag och Ami delade på, vilket blev typ tre glas var. Sen beställde vi fin-fina strawberry daquiris och sippade och njöt, samtidigt som vi lät alla se hur sämst vi var på att spela biljard... Dock var jag rätt duktig ett tag, men ja.
Vi spelade, drack och skrattade åt världens skönaste bartender som jobbade där. Underbar snubbe, dog nästan. Haha, Ami satt och snackade med sin pojkvän i telefon en bit från baren, då tog han upp sin mobil där han stod bakom bardisken och svarade på allt hon sa i mobilen, sjukt jävla kul, jag och hennes andra kompis höll på att garva ihjäl oss. You had to be there, men det var i alla fall sjukt kul.

De stängde tolv, så efter det drog vi till slussen och mötte upp Amis pojkvän, och jag, Ami och han satte oss på donken och åt (ett måste såklart...) innan de drog och jag sa "Jadå, jag kommer hem... förr eller senare." Det blev senare. För min nattbuss skulle inte komma förrän tjugo i två när klockan var ett. Kul grej. 
Gick en lite halvmesig promenad mitt på gatan ungefär och satte mig på donken igen i tio minuter innan jag åkte hem, gick ut med hunden och skrev respons på tre texter. Hade ju inte hunnit göra det innan jag åkte och vi ska ha responsmöte imorn så jag var tvungen. 
Så nu är jag rätt död. Ska sova. Sover nästan redan. 
Bra kväll i alla fall. 

God natt!
<3
 

Kommentarer
Postat av: djustd

Hej! Jag ska börja med "veckans blogg" på min, om du skulle vilja vara med är det bara att gå in här: http://djustd.blogg.se/2010/march/veckans-blogg.html

och skriva en kort kommentar om din blogg.

Kram! D.

2010-03-16 @ 16:35:43
URL: http://djustd.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0