Måndag = skola och oväntat jobb

Idag hade vi introduktion till Tidskriftskursen. Det kommer säkert bli kul. Fast antagligen rätt jobbigt också.

Efter den lilla föreläsningen, som blev bara en och en halv timme lång ungefär, åkte jag till syrrans jobb. De hade väldigt mycket att göra och därför tog de in mig som hjälp i sista sekunden, vilket jag är väldigt glad över. Det är alltid bra med lite extrapengar, och om man kan tjäna dem genom att sitta vid en dator och klicka runt lite, lägga in grejer på en hemsida, så är det ju bara helt underbart.

I alla fall satt jag där från halv ett till halv sex, och sen åkte jag och storasyster till slussen tillsammans, sen åkte jag hem. Det jag har gjort här hemma är..... spelat Guitar Hero såklart. Haha. Och suttit vid datorn och sånt också.
Nu måste jag nog ta en dusch snart. Börjar faktiskt bli lite trött. Det kan man ju inte vara. Går inte alls för sig. 

Peace out!
<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0