Min stressade, arga morgon

Imorse när jag låg och sov kom mamma in i mitt rum och sa: "Skulle du vara i skolan klockan tio eller skulle du vakna klockan tio?"
I panik ryckte jag mig upp ur sängen och kollade vad klockan var på mobilen. När jag såg att den var tjugo i nio bankade jag den i sängen tre gånger, rusade in i klädkammaren och slog med handen i väggen några gånger också. Sen gjorde jag mig i ordning, med snabba, hetsiga rörelser, på tio minuter, och gick ner till busshållsplatsen med ett äpple i handen. Ett äpple som jag sedan var tvungen att äta på bussen för att få i mig någon slags frukost. Himla bra morgon det där. Särskilt när man är van att gå upp en och en halv timme innan man måste åka, så man kan chilla så mycket som möjligt. Verkligen jättekul att behöva stressa som en galning då.

Men dagen blev ju hyfsad i alla fall.

<3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0