Möte, träning och plugg

Idag har varit en sån där duktig dag igen.
Först var jag på möte på tidningen jag ska praktisera på i sommar, fick veta lite når jag ska vara där och ungefär vad jag kommer få göra och så.

Efter mötet, som tog kortare tid än jag trott, åkte jag in till skanstull för att möta upp J, men fick vänta väldigt länge eftersom jag för det första var för tidig och hon för det andra blev försenad. Men efter många om och men kom hon i alla fall och vi gick och tränade. Gick lite längre på löpbandet idag och fokuserade mest på magen i gymmet, men körde även en del rygg och ben, och väldigt lite bröst. 

Vi åt en stund efteråt och sen åkte vi hem. När jag kom hem chillade jag en liten stund innan jag la mig och läste i en av böckerna inför tentan. Nu har jag läst ungefär hälften. Så imorn måste jag läsa resten... och plugga in några grejer som jag tror kommer vara viktiga. 
Känns som att jag börjar komma in i hela plugg-grejen lite mer nu. Var ju helt galet trött på det i början, eftersom jag kom direkt från gymnasiet där jag kämpat som ett as för att få så bra betyg som möjligt.
Men som sagt, nu börjar jag få in rutinen igen.

Imorgon ska jag inte bara plugga dock, ska även på visning av tre lägenheter, alla på samma ställe (nästan) och med samma yta och hyra o.s.v... Ligger som lägst på plats 53 nu. När jag blev kallad låg jag på plats 60 som lägst, så man kan ju hoppas att alla innan mig tackar nej eller blir nekade. Nu ligger de ju i alla fall på en bra plats enligt mig, mycket närmare till skolan och nära till allt annat viktigt. Vi får se om de är fräscha och så också. 

Nu ska jag bara chilla ett tag, sen blir det väl kanske nåt avsnitt av nån serie och sen sängen.
Peace!
<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0