Och idag har jag...

...inte gjort ett vettigt skit.
Eller, nu ljög jag faktiskt lite. Jag har ju researchat och skrivit intervjufrågor inför reportaget som jag ska på besök för imorn. Fast utöver det har jag inte gjort ett vettigt skit. Har spelat racing-spel på den gamla x-boxen, glott på tv, suttit vid datorn, ätit massa onyttigheter och typ lallat runt. Hmm... Borde sluta äta så jävla mycket. Nån gång kommer jag antagligen att bli fet liksom. 

Imorgon blir det som sagt besök för reportaget. Vet inte hur lång tid det kommer ta, men hoppas på inte allt för länge... I alla fall ska jag till en bodymodification-studio och intervjua och fota och greja. Det blir nog bra. 
Förhoppningsvis hinner jag iväg och träna sen på kvällen också, eftersom jag inte gjorde det idag. Dock var det inte mitt fel, jag var fett pepp. Det var J som inte orkade idag... Tror vi måste få ett bättre system när det gäller det där. Hittills har jag bara tränat en gång sen vi köpte korten. Jag skulle ju kunna träna själv också men det är ju inte lika kul. Kommer nog våga göra det efter jag kommit in i det mer också. Men jag vill träna oftare i alla fall!

Nu borde jag nog sova. Även om jag inte är så trött... Men jag måste ju upp relativt tidigt imorn så att jag hinner iväg, så det är nog dags nu. 

God natt! 
<3
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0