Okej... Jag shoppade lite idag också.

Jag träffade ju K inne i stan idag. Tanken var att hitta en kavaj till mig och gå runt och kika lite i affärer och typ fika. Lite trevligt chill bara.
Jag hade bestämt innan att jag inte fick köpa för mer än femhundra kronor, eftersom jag redan shoppat för kanske etttusenfemhundranånting när jag var inne i stan med lillasyster. Men eh... Jag kom hem ungefär tusen kronor fattigare. Bad, bad Lina.
Men jag hittade ju massa fint! Och nu har jag typ shoppat en hel vårgarderob, så det räcker med kläder på några månader. Det här fick bli min shopping-månad helt enkelt.
Idag köpte jag en kavaj, en skinnjacka, ett svart, långt linne, ett vitt, långt linne med färgglatt tryck på, ett par assnygga leggings och två halsband. Jag är übernöjd. Och bilder kommer... På allt nytt. Nån gång. Förhoppningsvis. Har inte riktigt orkat fota det än bara. 

<3   


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0