Presentshopping klar!

Vi var i stan ett bra tag tror jag... Har inte så bra koll faktiskt.
Vi åkte väl runt tre och åkte hem runt fem. Okej, det var inte alls så länge. Men det kändes som det. För som vanligt när jag och lillasyster är i stan hinner vi gå runt typ överallt och leta och bli galet trötta innan vi kan känna oss klara.
Men det blev bra tillslut i alla fall. Lillebror kommer få massa fina presenter!
Nu har vi även slagit in alla presenter. Nästan. Och så...

Hmm... Vet fortfarande inte vad jag ska göra ikväll. Det känns nästan som en sån där kväll som slutar med att jag sitter hemma och inte gör nånting. Men jag ska försöka hitta nåt att göra i alla fall, för jag känner för att göra nånting! Var lite snack om att kanske gå till nån bar och chilla en stund. Men vi får se.

Jag har nästan tappat lusten att sitta vid datorn. Hittar inget att göra på internet. Har liksom glömt bort vad som brukade göra att jag kunde sitta i flera timmar och bara blaja omkring på internet. Nu blir jag uttråkad efter typ en kvart, när jag har kollat allt som jag brukar kolla.

Jag bara babblar. Vi får se vad som händer ikväll helt enkelt.
Peace!
<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0