Svara då!

Jag sitter här.
Och väntar.
Och väntar och hoppas.
Och hoppas.
Och hoppas och väntar och väntar och hoppas.
Ungefär.

Jag skulle ju leka spion idag.
Men det gick inte så bra eftersom vi inte hittade just den adressen lägenheten skulle vara på. Alla andra nummer hittade vi. Men inte just det numret som den lägenheten skulle vara på. Awesome. Eller inte.
Så jag mailade personen efter det, och sen svarade han med ett förslag som inte riktigt känns nödvändigt. Så jag har svarat tillbaka nu och bara sitter och väntar på svar. 

Nu känns det fan som att det är på riktigt.
Att det inte alls är nåt lurt, men att jag måste vara helt säker innan jag kan skicka iväg mina personliga uppgifter. 

Jag är lite rädd.
Tänk om jag inte får den nu. Eller... tänk om jag får den. Det är också lite läskigt, även om jag längtat efter att ha ett eget ställe väldigt länge nu. Tänk... att flytta hemifrån. Det är fan lite läskigt. 
Men det vore ändå hur kul som helst. Och jag bara hoppas att allt går vägen nu. Att han inte typ hittar någon annan som vill hyra, som är villig att betala mer. Eller att han luras. Men det kan inte vara så att han luras. Det känns inte begripligt varför han skulle göra det. 

Ja... nu gäller det väl bara att vänta.
Och vänta. 
Och vänta. 
Och hoppas. 

<3

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0