Tequila x3

Vi kan väl säga såhär... att dricka nästan en halvliter tequila på en kväll är inte bra. Men vi kommer dit. Snart.

Fredagen började med tenta. Tre frågor. Analys och skit. Gick väl helt okej, gissar på G i alla fall.
Efter tentan åkte jag hem, åt mat och färgade håret, och gjorde mig i ordning för kvällen sakta men säkert. Kom väl iväg runt nio nångång.
Kvällens bravader började hos en kille i klassen. Det var tentafest/spritfest, och de flesta var där. Det var riktigt trevligt! Vi satt och spelade Sonic på gamla hederliga Xbox och chillade till en början, sen blev det dans och dricka. Lite för mycket dricka för min del... Vet inte riktigt hur det gick till, men tillslut var min 500 ml nyss inköpta tequilaflaska slut och jag stod med korken (i form av en hatt) på huvudet. 

Många av oss fortsatte vidare hem till en kompis till en av killarna i klassen. Jag kommer knappt ihåg resan dit, men fram kom vi (att jag kom nånstans överhuvudtaget har jag väl att tacka mina snälla gentlemän till vänner för) och efter några minuter på soffan var jag up and going igen. Dans på hög nivå, så jävla roligt hade vi! Det var fan awesome.

Ja, vi dansade och dansade tills de flesta bestämde sig för att dra hemåt, men jag, som inte kände mig i skick för att åka hem, fick stanna kvar med några av killarna och så sov vi till typ två dagen efter. Sen åkte jag hem. Mådde piss. Som man kanske kan förstå. Det är inte ofta jag blir bakfull, men den här dagen var extrem. Jag mådde bara så dåligt. Men efter en timme av att försöka trycka i mig lite pizza, cola och chips mådde jag lite bättre, och några timmar senare var jag redo att åka hem till JR för tjejkväll. Dock en nykter sådan för min del hade jag redan bestämt innan. 

När jag kom dit var alla andra redan där, vi blev åtta tjejer som satt och snackade massa roliga saker och spelade Babbel. Vi hade verkligen jättetrevligt. Efter ett tag kunde jag även äta lite av tacosen de hade gjort i ordning, så då mådde jag ännu lite bättre. 
När alla andra gick stannade jag kvar med JR och vi spelade Guitar Hero. Vi turades om att sjunga och spela gitarr. Riktigt kul! Senare kom hennes pojkvän och två av hans vänner och vi spelade lite mer Babbel och Guitar Hero, skrek som stuckna grisar i micken. Haha. 

Blev extremt trött sen och fick sova i deras soffa. Och så åkte jag hem för två timmar sen ungefär. 
Snart ska jag iväg med styvpappa och köpa födelsedagspresenter till lillebror som fyller år snart.
Har precis börjat må okej igen. Mår faktiskt fortfarande inte helt bra...
Men men. Jag har lärt mig en läxa i alla fall. Som jag egentligen har lärt mig för länge sen men som jag typ slängde iväg för en kväll.

<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0