Träningsvärk

Trots att jag faktiskt inte har lika brutal träningsvärk som efter de två första gångerna är det rätt jobbigt nu också. Det som är skillnaden är också att jag nu har träningsvärk mest i ryggen, vilket inte är roligt alls. Det liksom ilar och jag kan inte sitta eller ligga i en position för länge, för då börjar det göra jävligt ont.

Dock känns det ju fortfarande asnajs att jag faktiskt har träningsvärk, man känner att man har kämpat då liksom... Och jag vet inte om jag bara inbillar mig eller om det faktiskt är så, men det känns också som att jag redan har börjat komma i form, jag ser och känner vissa skillnader på och i kroppen, som att man till exempel kan röra vissa muskler på ett annat sätt än man kunde innan.

Ja jag vet inte... I alla fall är det här den första dagen som jag haft träningsvärk som jag kunnat tänka mig att träna igen på en gång. Det känns som ett framsteg. Men det ska jag inte göra. Det blir antingen imorgon eller på fredag igen.

<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0