Trött tjej

Jag vet inte riktigt varför jag är så extremt trött idag, men det är jag. Har varit typ hela dagen. Gäspat konstant. Det blir nästan alltid så att när jag känner mig pigg precis när jag vaknar är jag trött hela dagen sen. Kul grej. Eller inte.

I alla fall var jag på besök på en bodymod-studio idag. Det var intressant. Fick ju inte se så mycket av deras arbete eftersom det var rätt lite kunder idag, men jag var med några timmar och snackade med dem. De var sjukt trevliga och man kände sig verkligen hemma även om man inte träffat dem förut. Och så tycker jag fortfarande inte riktigt om det här med att sitta och anteckna allt som händer hela tiden... Dels för att jag tycker det känns löjligt och dels för att jag får typ kramp i handen och skriver som en kratta efter ett tag.
Det gick rätt bra med allt i alla fall. Tror jag. Jag har några scener att skriva och bilder att lägga in i reportaget så det blir nog bra. Börjar skriva på det imorn tror jag.

Imorn ska jag även in till stan ett tag och träffa K och gå runt och leta kavaj... och typ fika eller nåt, ha trevligt helt enkelt. Det blir nog bra.
Nu somnar jag nog snart. Även om jag inte får.

<3 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0