Varför så trött?

Hur kan man vara tröttare efter två dagar ledigt och världens minsta lilla fjuttlektion än man är efter tre långa skoldagar? Jag förstår inte. Man borde ju liksom vila ut sig när man är ledig, men man gör sig själv bara ännu segare.
Jag är trött alltså. Låg och kollade på ett avsnitt av LOST och somnade hela tiden. Vaknade av att avsnittet var slut och var tvungen att gå tillbaka för att kolla på det jag missat, men sen hände samma sak igen. Tror jag gick tillbaka i avsnittet typ tre gånger innan jag kollade klart, men har fortfarande missat en hel del tror jag. Får kolla sen.

Snart, om en timme ungefär, ska jag åka och möta upp J. Vi ska först sola solarium och sen träna. Vi har bokat träningspass klockan sju ikväll. Haha, ska gå på aerobic dans. Blir säkert kul.

Jag vet inte vad jag ska göra för att vakna. Helt galet trött. Och fattar fortfarande inte varför.
Kan hända att jag sov lite för lite inatt... Men eh...
Aja.

<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0