And so it begins

Efter träningen idag kändes det så sjukt skönt att veta att jag kunde göra absolut INGENTING när jag kom hem. För resten av veckan kommer att bli fullpackad med diverse aktiviteter. Vissa roligare än andra...

Imorn ska jag till skolan på nån föreläsning, sen ska vi gå igenom lite grejer i gruppen och efter det ska jag jobba på telefonförsäljarjobbet.
På torsdag blir det antagligen en heldag med klassen. Intern fotbollsmatch (som jag INTE ska delta i. Får leka hejarklack eller nåt), sen journalistfest på kåren.
På fredag ska jag jobba hela dagen på syrrans jobb, sen ska jag till Harry B med K.
På lördag och söndag jobbar jag på telefonförsäljarjobbet under dagarna, dock är kvällarna öppna...

Som sagt. Späckat.
But I kinda like it.
Får en att uppskatta stunder som denna.

Nu blire vovveprommis och sen sova som fan!
<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0