And then it's the klassresa

Visningen var bra. Gillar lägenheten som fan. Tillräckligt stor, fräsch, bra litet kök, nyrenoverat badrum, hela faderullan. Dock irrade vi omkring lite innan vi hittade lägenheten. Helt i onödan eftersom den låg väldigt nära tunnelbanan, men ja... Vi hittade tillslut i alla fall. Nu har jag svarat ja och hoppas bara att jag får den.
Så läskigt att inte veta om folk tackat ja än eller inte... Och kommer inte kunna se det slutgiltiga resultatet förrän på lördag när jag kommer hem från klassresan.

Angående den ja, åker rätt tidigt imorn (Okej, inte så tidigt men går hemifrån typ tio...) och sen blir det en lång resa tillsammans med en stor del av klassen antagligen, tills vi kommer fram till Barnens ö där vi ska spendera natten allihopa. Det känns som att det kommer bli riktigt najs. Brännboll, kubb, grilla och festa står på schemat. 

Nu ska jag nog kolla lite grejer på le computer och sen sova. Sover väldigt mycket just nu, och är trött typ hela tiden också. Gissar på att jag får i mig alldeles för lite näring nu när jag knappt kan äta. Jävla blåsor. Igen. 

Men, men. 
Until next time.
Chills.
<3
  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0