Down to the bottom and then up again

Idag har jag mått skit.
Har knappt kunnat stå upp, och när jag har gått har jag gått som en gammal gumma. Febern steg från 38,5 till 39,2 och en timme kändes som tre. Sen tog jag en värktablett vilket gjorde det lite bättre. Men jag kan fortfarande inte äta nästan nånting eftersom det gör så ont att tugga. Har världens blåsa på insidan av läppen, en på tungan och en bakom min vänsta visdomstand. Inte alls mysigt. Så idag har jag ätit soppa. Två gånger. Och inget mer. Jo, glass. Piggelin närmare bestämt. Rätt mycket sånt har det blivit.

Det enda jag har gjort på hela dagen är typ att titta på massa avsnitt av The Hills (btw, Heidi och Spencer har ju flippat ut totalt nu... Helt sjukt), några avsnitt av Family Guy och en dokumentär, McFusk & co. Rätt intressant, man fick höra och se om allt de fuskar med. Löner som dras ner, mat som ligger längre än de ska och medarberade som blir tvingade att jobba när de är sjuka. En del hade jag erfarenhet av själv från Burger King, men tror inte att det är riktigt lika hårt där som på McDonalds. Men vad vet jag...

Sen har jag slingat lillasysters hår också. Tog rätt lång tid eftersom jag var tvungen att ta i alla hålen i slinghättan och dessutom har hon sjukt långt hår, men det blev bra resultat i alla fall.

Nu vet jag inte vad jag ska göra riktigt. Mår mycket bättre än innan, känner mig piggare och febern har gått ner, men det är väl säkert på grund av värktabletten, så vi får väl se hur jag lkänner mig senare. 
I alla fall har vi tagit fram massa VHS-filmer nu, och eftersom jag har gått runt och velat kolla på Lejonkungen i typ flera veckor nu kanske jag kan ta och göra det ikväll. Haha, har liksom suttit och lyssnat på det svenska soundtracket i flera dagar bara för att jag vill se den så mycket. Sjukt bra film. Typ min favorit i hela världen. 

Nu ska jag hitta på nåt. Inget mycket precis, men får väl leta upp Lejonkungen och kolla på den eller nåt. 
Peace out! 
<3
  





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0