Dugga = nej

Gick rätt bra på jobbet idag. Eller, kanske inte egentligen men det var chill och jag hade rätt kul i alla fall!
Sen var ju som sagt storasyster här och hälsade på, så vi hade trevligt här hemma med hembakad paj (mums!), trashning av jeans (blev najs, dock trashade jag inga egna...) och massa skratt till historier om när vi var små pluttar som gjorde knasiga saker. 

Nu var det tänkt att jag skulle plugga några timmar, eftersom vi har dugga imorn. Men jag orkar verkligen inte. Jag borde bry mig, men jag orkar inte. Det får väl bli som det blir helt enkelt. Nu är det lite försent och jag är trött. Ska sova snart... Men men. Vi får väl se hur det går. Jag kanske har tur den här gången. 

Gonatt!
<3
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0