Lets get better

Idag har jag varit hemma hela dagen. Igen.
Det var väldigt länge sen jag spenderade så här lång tid hemma. Hade inte ens gått utanför ytterdörren på två och ett halvt dygn förrän igår vid sista turen med Bobo. Och idag var jag och lillasyster på en liten promenad med vovvsingen också.

Imorn ska jag vara inne hela dagen igen tror jag, krya på mig rejält så att jag är pigg inför skivan sen på kvällen. Ser verkligen fram emot det. Jag kommer vara en liten ny variant av en indiankvinna typ, modern. Egentligen är min outfit inte särskilt utförlig eftersom jag letade fram en gammal kjol som jag ska ha som klänning och lite smycken och flätor i håret... Men ser helt okej ut ändå.
Ska bli kul i alla fall!

Känner mig väldigt mycket friskare överlag idag, och har inte haft nån feber alls. Däremot har jag fortfarande kvar de jävla blåsorna i munnen (bort, bort, bort!) och ont i öronen och lymfkörtlarna. Men tror nog jag är fit for fight imorn. I vilket fall som helst ska jag ha kul!

Nu ska jag nog göra mig i ordning för kvällen och sakta men säkert gå och lägga mig. Rätt skönt att sova så länge som möjligt nu när jag kan. 

Chillz!
<3
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0