Plugg och uttorkning

Idag har jag faktiskt varit riktigt duktig och spenderat flera timmar med att plugga. Inför seminariet imorn... Kanske borde ha börjat tidigare men nu är jag nästan klar i alla fall!

I alla fall... Förutom att plugga gör jag allt i min makt för att få bort den hemska blåsan på läppen till ikväll. Jag har nu satt på en salva som torkar ut, vilket inte gör underverk för resten av mina läppar som just för tillfället känns rätt torra och skrumpna, men det verkar hjälpa mot blåsan i alla fall, och så länge den försvinner är jag glad, då kan vi motverka torra läppar senare...

Är pepp för ikväll i vilket fall som helst. Vilket jag säkert sagt ett par tusen gånger redan. Men det kommer bli så kul! Hoppas jag. Min egen studentskiva var ju så underbar och klockren att det nog inte går att slå, för min del, men gillar studentskivor ändå. Känns som att alla är på topp då.

Nu ska jag göra klart sista delen av plugget och sen börja göra mig i ordning, sakta men säkert.
Peace!
<3

Kommentarer
Postat av: Karin

Det finns ett super bra munsårsplåster "total care invisible compeed"

2010-05-25 @ 20:33:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0