Snart visning

Har suttit och pluggat hela dagen. Pluspoäng till mig. Har till och med fått telefonintervju med en politiker. Asbra. Dock är jag inte alls klar med sista artikeln, och kommer nog inte bli det idag heller. Men jag har helgen på mig också så det är lugnt.

Om fyrtio minuter ska jag gå hemifrån för att gå på visning av en lägenhet. Ligger på plats femton av sextiotre, så hoppas att lägenheten är fräsch och att jag får den, men man vet ju aldrig så vi får se helt enkelt. A ska följa med på visningen, om det inte är så att hon får stopp av nåt slag. Hoppas inte!

Nu är jag rejält hungrig, så ska väl leta fram nåt att äta som man antingen kan sörpla i sig eller dela i tusen bitar. Jupp, blåsorna är fortfarande kvar. De ger med sig och börjar försvinna, väldigt sakta men säkert, men än så länge gör de fortfarande sjukt ont. Att äta är ändå inte det värsta. Att borsta tänderna är typ som en rundtur i helvetet, eller nåt liknande. Det blöder, det gör ont och jag är nära till tårar varje gång. Kul grej. Men nu ska vi (hej schizo) sluta klaga. Faktiskt har det varit lite bra, det här att vara sjuk. Eftersom jag knappt kunnat äta har jag nu gått ner typ tre kilo. Kanske inte världens bästa bantningsmetod, men ändå... 

Nä, nu: Mat!
Chills!
<3
  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0