Soliga morgon

Idag fick jag sova till typ halv tio. Det var najs som fan.
Nu har jag ju varit uppe ett tag dock. Rätt trevlig morgon.
Dock fick mamma mig att cykla till lillebrors skola för att lämna ett usb-minne till honom. Hans skola ligger tre tunnelbanestationer härifrån. I vanliga fall skulle jag inte ha några större problem med att cykla dit, jag har ju liksom cyklat till Örebro och allt... Men idag var det sjukt jobbigt. Antagligen på grund av det där spinningpasset i tisdags. Hela rumpan gjorde ont. Haha. Och jag bara kämpade mig upp för backarna, stånkade och flåsade... Okej, kanske inte riktigt så men jobbigt var det.

Nu sitter jag i alla fall i sängen och chillz lite. Ska väl dra om nån timme eller så, möta upp JR och sticka till en kille i klassen där den interna fotbollsmatchen ska hållas. Blir nog najs!
Får se om jag kommer in på journalistfesten sen för jag glömde att köpa en biljett igår. Annars blir det utgång senare. En annan kille från klassen ska vara DJ på Nype ikväll så vi ska dit och kolla och dansa lite.

<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0