Soon to work

Oj, vad jag är trött...
Vaknade halv sju imorse och kunde knappt sitta upp, så jag snoozade en kvart och sen var jag up and going! Eller, kanske inte sådär jättepigg, men det funkade.
I skolan satt vi i tre timmar och lyssnade på massa mer babbel om tråkpolitik och undersökningar och bla, bla, bla... Det bästa på hela lektionen var när läraren skulle säga: "slå två flugor i en smäll" och istället fick det till: "göra två flugor på smällen". Det tyckte vi var väldigt roligt och bara för att jag var så trött och uttråkad satt jag och fnissade åt det i kanske en halvtimme från och till... 

Jag hann i alla fall hem nu en stund innan jag ska till jobbet. 
Orkar egentligen inte idag. Känns så konstigt nu när jag har varit borta i två veckor, men det känns väl bättre när jag kommer dit antar jag. Vi får hoppas det. 

Nej... Nu ska jag bara chilla till halv fem, då jag måste sticka. 
Kommer tillbaka typ halv tio nångång.

Peace!
<3
  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0