Tränat!

Idag tränade jag och J för första gången på typ tre veckor. Helt sjukt underbart det känns! Vi gick på ett spinningpass först, som var sjukt jobbigt. Dock orkade jag inte köra på så jättehårt som vi skulle eftersom jag kände att hostan var påväg, och det vore lite väl dumt att bli sjuk igen. Spinning ska vi nog i alla fall köra fler gånger, när jag är friskare. Kanonkul! (Beenjamin...)

Efter spinningpasset ville jag gymma lite, så jag körde två gånger tjugo på båda sidor i torso-maskinen (haha, vet inte vad man ska kalla den), tjugo rygg, två gånger tjugo innerlår och sen lekte jag lite med roliga balansbollar och körde femtio-something sit-ups och stretchade lite.

Fett softish.
<3 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0