Valborg

Igår var det valborg, och på schemat stod grillning i en park och utgång. Det blev en väldigt najs dag/kväll!

Det började i Rålis med K och lite annat skönt folk. De hade haft mösspåtagning så alla satt med sina studentmössor på sig, gissa om jag längtade tillbaka? Om det är nåt jag skulle vilja göra om då är det allt som hade med studenten att göra, särskilt studentskivan. Den var så bra som den bara kunde bli...

I alla fall satt vi i parken några timmar, grillade och hade trevligt, trots regnet. Men efter ett tag blev det lite för blött och kallt så vi stack hem till en tjej som bodde i närheten, där vi satt och snackade lite och lekte lekar.
Efter en stund där stack jag, K och några till därifrån, och tre av oss drog vidare till Harry B James, där det var najs som vanligt. Satt och chillade, dansade lite och snackade i några timmar, sen stack vi hem. 
Allt som allt var det en riktigt trevlig valborgsmässoafton!

Idag har jag inte mått på topp, kan man väl säga. Men mötte upp A för att åka med henne och hennes valpis på valpträff långt bort åt helvete. Han skulle få träffa några av sina syskon och sin pappa, och det blev rätt trevligt. Vi satt och kollade på vovvarna när de lekte och diskuterade hur de hade utvecklats sen de alla var tillsammmans sist. Efter det åkte jag hem, tillsammans med en påse mat från Burger King, och satte mig i sängen och åt min mat och glodde tv. 

Nu är jag fortfarande rätt väldigt trött, så ska bara chilla hemma hela kvällen. Det blir najs. 

<3
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0