Can you believe it?

Idag var jag och lillasyster ute och sprang. På riktigt. Skojar inte nånstans. Och det var tillochmed jag som kom på att vi skulle ut och springa. Helt galet, jag vet. I och för sig sprang vi ju inte hela vägen, men jag försökte springa så mycket jag orkade. Men eftersom jag har lite ont i halsen nu och så ville jag inte köra slut på mig själv totalt.

Det var riktigt skönt med en liten tur i alla fall och jag ska försöka se till att börja träna lite mer nu igen. Jag har ju aldrig tränat mycket men just nu har jag mest bara varit inne i en period då jag äter dålig mat och massa godis och inte bryr mig. Men nu ska jag bry mig igen! Eller i alla fall försöka...

För övrigt sitter jag och lillasyster och spelar Super Mario Galaxy nu. Kult kult!

<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0