'Jag är ju inte alls hungrig...'

Har varit i skolan från tio till fyra och på jobbet från fem till nio, bara ätit frukost, en macka, två mandariner och en banan (och en halv daim + en del halstabletter, men det räknas nog inte riktigt). Trots detta var jag inte hungrig när jag kom hem tillslut. 'Konstigt.' tänkte jag. 'Ja det är väl lika bra, då slipper jag äta nåt. Tappa nåt kilo liksom. Soft.'

Men nu insåg jag ju att jag faktiskt var hungrig. Jag kände bara inte av det förrän jag väl satte mig ner i sängen. Och då är det ju självklart för jobbigt att gå upp och göra nåt att äta. Man ska ju ändå sova snart liksom. What's the point. (Har jag haft den här diskussionen här förut? Det känns som det... I alla fall...) Men nu är det ju jobbigt, för jag har ont i huvudet, kan knappt skriva och måste sova snarast, trots att jag hade velat fixa med massa grejer först.

Så går det när man inte äter rätt. Lär er det barn. Jag har uppenbarligen fortfarande inte lärt mig av mina misstag. Kanske är nån slags bieffekt av att glömma att äta ibland. Dåligt det där...
Så nu blir det sova. Gonatt.
<3
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0