Jobb, jobb, mera jobb!

Idag ringde de från bemanningsföretaget jag var på intervju hos förrförra veckan. Det var ju en intervju angående att vara med i en receptionistpool, och de hade sagt att de skulle ringa förra veckan för att berätta om jag fått det. Men eftersom de inte gjorde det så trodde jag att jag inte fått nåt, men de ville tydligen ha mig i alla fall. Hihi. Så jag kommer att ingå i receptionistpoolen och åka ut på uppdrag ibland. Och sen frågade hon om jag var intresserad av andra jobb också, vilket jag är, och därför fick jag ett uppdrag som börjar redan imorn! Så imorn och på onsdag från nio till tre ska jag jobba med att byta dekaler på taxibilar. Haha. Asnajs! Rätt bra pengar och ett sånt jobb som jag tror att jag kommer att tycka är kul, så det ser jag fram emot.

Detta betyder även att imorgon blir en riktig jobbdag. Först dekaljobbet från nio till tre och sen mitt vanliga jobb från fem till nio. Men jag tror att det kommer bli kul faktiskt. Vi får väl se hur det går... Så nu kommer jag nog få olika uppdrag att åka ut på lite då och då, förhoppningsvis. Vilket är bra, för jag har vant mig vid att ha extra pengar att leva på de här senaste månaderna.

Taggad!
<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0