Lugn helg

Hejsan hoppsan! Hoppar inte så mycket här borta dock, är lite trött efter jobbet. Men annars är det bra. Har inte skrivit så mycket nu, men det är för att jag inte har så mycket att skriva om faktiskt. Igår var jag bara hemma och tog det lugnt och tänkte satsa på samma sak ikväll. Huvudet mår inte så bra just nu och jag känner inte riktigt för att göra nåt speciellt. Det har varit så mycket inplanerat de senaste helgerna att jag inte haft tid att vara hemma, så nu chillar jag lite. Dessutom har min vecka varit ganska hektiskt, så det behövs lite vilotid.

Så ikväll blir det väl hemmamys, kanske lite film, kanske lite spel, vi får se. Om jag nu inte får nåt sms av en kompis eller så, då får vi se vad som händer. Men jag tror att jag ska ta det lugnt.

<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0