Min nya tv

Wiiieee! Min nya tv har kommit, and it's awesome! Trodde faktiskt inte att den skulle vara så stor som den var... Haha. Men det är asbra, nu har jag allt (nej inte allt, men man kan ju låtsas...) jag behöver till när jag får en egen lägenhet.

Av nån anledning bloggar jag nu med HDMI-sladden från datorn till tv:n, så jag ser liksom allt jag skriver i tv:n också. Haha, tror inte det har lagt sig än bara. Måste vänja mig vid att jag har en high-tech tv. Som är min bara min! Woohooo! Asnajs. Bilder kommer nån gång. Orkar inte ladda upp nu bara.

Nu ska jag sluta skryta och kolla på ett nytt Gossip Girl-avsnitt från datorn i min nya, fina tv... (See what I did there?)
Pussiluss!
<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0