Vår hemsida!



Nu är projektet som vi har hållit på med den senaste tiden helt klart!
Jag är jättenöjd, och det är resten av gruppen också. Det är en klädhemsida som ska vara lite roligare och mer livfull än de vanliga, och det tycker jag att vi har åstadkommit. Det är ju tänkt att om det vore på riktigt så skulle allt se lite bättre ut och man skulle ha fler bilder och både fram- och bakifrån på alla plagg, m.m. Men eftersom vi inte haft så mycket tid på oss fick vi göra så mycket vi hann, och det vi har gjort är riktigt najs. Tycker jag då... Nu ska jag sluta försöka sälja in det och låta er titta istället. Som sagt, tänk på att vi har gjort hela hemsidan från scratch. 

Kolla in den HÄR.

Hemsidan ser bäst ut i Safari. I t.ex. Internet Explorer är det konstiga ramar runt vissa grejer fortfarande, så kolla helst i Safari eller möjligtvis Firefox om ni har det. Det är en fiktiv hemsida och man kan självklart inte köpa några av kläderna på riktigt eftersom det är våra egna. Haha.

Whaddaya think?
<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0