Dödstrött

Jag förstår fortfarande inte att man kan bli så slutkörd av att bara sitta framför en dator hela dagen, men det blir jag. Satt väl i skolan från nio till fem idag ungefär, och när jag kom hem (efter att ha ätit mat och varit ute med hunden) somnade jag framför ett avsnitt av Gossip Girl. Såå trött. Fortfarande helt slut och måste gå och lägga mig känns det som, men det gör jag inte i alla fall. Måste ju ändå gå ut med hunden en sista gång också.

Jävligt tur att jag inte jobbade idag, och fattar inte hur jag ska klara av morgondagen... Kommer väl bli direkt från skolan till jobbet som vanligt.

Apropå trött var jag det igår också. Interesting, jag vet. Nej, men, hade ju min fest i lördags och igår var min enda lediga dag på hela veckan, så jag låg i sängen och kollade på det ena One Tree Hill-avsnittet efter det andra... Skönt, men aningen deprimerande, så ska påminna mig själv om att inte göra så ofta.

Nu ska jag kolla klart på Gossip Girl och sen göra mig i ordning för sängen. Kanske lyckas gå och lägga mig tidigt ikväll, vem vet? Vore ju nåt. 
<3 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0