Extremt dålig kan man vara, och fylla år också

Jag är så extremt dålig på att gå och lägga mig när jag är trött. På riktigt. Alltså inte på låtsas. Jag är så jävla trött men går ändå inte och lägger mig. Jag sitter i sängen helt redo att sova men jag kan ändå inte lägga ifrån mig datorn och bara sova. Jag vet att jag måste upp tidigt imorn men jag bryr mig inte. Väldigt korkad med andra ord. Inte så bra på att äta rätt när jag inte är hemma på hela dagen heller. Idag har jag ätit lite frukost, en foccacia och ett päron. Inte alls okej. Men vi har väl alla våra brister antar jag... Dock är det väl inte så smart att ha såna som påverkar ens egna välmående, men äsch.

Nu fyller jag år förresten. Officiellt tjugo år gammal. På riktigt. Alltså inte på låtsas. Och jag kom på en sak. Nu blir jag liksom tjugo. Det är det jag har gått och väntat på sen jag fyllde arton i princip. Och innan det väntade jag på att bli arton. Innan det... Ja, jag vet inte. Men vad ska jag vänta på nu? Jag får redan gå på krogen, köpa egen alkohol, köra bil, röka och snusa och vad man nu vill göra. Så jag har ingenting mer att längta till (klart jag har, men om man ska se nåt negativt i att ha massa frihet är det väl just detta). Känns på nåt sätt lite sorgligt. Men ändå extremt skönt. Jag kör på skönt faktiskt. Najs. Jävligt bra. 

                                                                  

Jag var extremt jättegullig när jag var liten, så ni vet. Nu, not so much. Haha ;)

Och jag hoppas att jag får fina presenter av mina fina familj när de ska fira mig imorn. Efter att jag har varit i skolan och handlat på systemet själv för första gången i hela mitt liv.
Men nu, nu ska jag nog sova. Kanske.
God natt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0