Frukost

Om jag har lyckats komma upp i tid idag så sitter jag förmodligen och äter frukost just nu. Väldigt trevligt. En helig del av min dag. Just den delen måste alltid gå till på ungefär samma sätt. Jag vaknar (efter en halvtimmes snoozande), går in till köket och gör frukost, samma sak varje gång. Ibland varierar jag, men jag håller mig till samma sak under en viss period i alla fall. Tills jag tröttnar. Sen sätter jag mig i sängen igen, sätter på tv:n och kollar på Vakna! med the Voice medan jag äter min frukost i lugn och ro och sen gör jag mig i ordning.

Det här är i alla fall vad jag äter till frukost numera:



Extremt intressant, jag vet. Intresseklubben antecknar va?
Men vissa tycker ju att sånt här är sjukt kul att veta så vi kör bara. Det är då rågbröd med ost och gurka och en kopp varm oboy. Den där oboyen klarar jag mig inte utan. Finns inget annat som är gott att dricka på morgonen, allt annat smakar typ skit.

Så, nu vet ni. Känner ni er klokare?
<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0