Hehe, ny design igen...

Bara för att vi sitter och håller på med HTML-koder och CSS hela dagarna numera så blir jag av nån konstig anledning taggad till att fixa min egen bloggdesign mer. Så nu har jag ändrat igen. Vissa saker funkade inte riktigt med den jag fixade innan, och dessutom ville jag ha lite mer höstiga färger. Kommer antagligen att fixa massa mer sen, försöka göra lite mer komplicerade grejer än att bara ändra färger och så.


I alla fall, såhär såg det ut innan (om ni hunnit glömma):
                             


Och nu ser det ut såhär:



Kände att typsnitten var lite för stora och så, ville testa lite varmare, höstiga färger. Svårt att hitta en fin brun eller tan-färg tycker jag, men är rätt nöjd hittills.

<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0