Hostigt värre

*host* Hej *host*
Börjar bli sjuk tror jag. Eller, lite hostig i alla fall. Lyckades få en hostattack under ett samtal på jobbet igår och var tvungen att ursäkta mig. "*Host, host, host*, ursäkta, *host*, jag kan inte prata..." Ungefär så lät det. Haha, min röst försvann typ ett tag. Så var kunden tvungen att ställa en fråga också. Som jag inte kunde svara på heller, som tur var. Sen avslutade jag samtalet och sprang ut och hostade sönder mig och hämtade halstabletterna jag köpt. Tur var väl det, för jag hade inte klarat mig om jag inte suttit och haft en i munnen under varje samtal. Haha, så kan det gå.

Fredagens halloweenbestyr gick inte helt som planerat. Eller, det var väl rätt trevligt på festen på jobbet och så. Men det var inte världens mest genomtänka grej att ha på sig vingar. På jobbet var det ju okej, för där var vi inte så jättemycket folk, men sen när jag drog till Harry B James efteråt var det så sjukt jobbigt. Fick gå i sidled överallt och alla kommenterade att vingarna var så snygga och skulle röra och grejer. Haha, orkade inte gå runt med dem där längre så jag åkte väl hem vid ett nångång. Skönt ändå. Och igår var jag bara hemma på kvällen. Extremt skönt. Var rätt länge sen jag verkligen tog det lugnt känns det som. Satt och spelade Super Smash Bros Brawl med småsyskonen och åt godis.

Idag har jag också bara varit hemma och tagit det lugnt. Gjort ungefär exakt samma saker som igårkväll. Och nu ska jag sova snart. Måste till skolan imorn. Dock inte förrän typ klockan ett, men ändå. Lika bra att somna i tid så att man inte förstör sovvanorna helt. Vaknade ju halv två idag...

Först, lite One Tree Hill. Inne på säsong fem nu. Det är nu allt det jag egentligen bara stör mig på kommer. Jobbiga flickvänner, deprimerade människor och saker som bara går fel, men jag kan ju inte sluta kolla för det... Haha.

Sov gott.
<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0