Jag köpte vingar för pengarna

Har jag berättat att jag har köpt ett par vingar? Det har jag i alla fall, från Eksons Postorder, och idag hämtade jag ut dem. Så jävla najs det kommer bli på fredag. Vi ska ha halloweenfest på jobbet och jag ska vara The angel of death, eller Dödsängeln på svenska då, men det är inte lika coolt. Haha. Ni som har sett One Tree Hill vet nog vad jag menar. Jag har testat min utklädnad idag och it rocks! Hoppas jag vinner tävlingen. ;)



Såhär ser mina nya vingar ut när de ligger på en kartong. Lovar att de ser extremt mycket snyggare ut på. Men visst är de fina? Jag älskar dem. Om det inte vore för det faktum att jag måste gå in och ut genom dörrar i sidled och att jag går in i saker med dem hela tiden så skulle jag kunna ha dem hela dagarna långa. Haha. Love them! Orkade inte fota hela outfiten eftersom jag inte var sminkad och så, men det fixar vi på fredag.

Nu ska jag kolla ett avsnitt av min favoritserie (gissa vilken...) och sen sova. Måste upp tidigt imorn för att dra  till skolan där jag ska vara från klockan nio, för att sen dra direkt till jobbet där jag ska vara till klockan nio... Livet är hårt. Men det bli kul imorn i alla fall för då kommer catta tillbaka till jobbet. Wiie!

Nä, nu sover vi. Snart alltså.  
Gonatt!
<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0