Jag ska bara...

Idag har jag kört the whole "skola-sen-direkt-till-jobbet" igen. Nio till nio. Om man räknar med restid blir det mer. Och jag är alltid helt slutkörd när jag väl kommer innanför dörren hemma. Totalt jävla slutkörd. Tänker: "Nu ska jag göra mig i ordning och sen gå och lägga mig på en gång." Men när man väl sätter sig i sängen med laptopen och bara ska "kolla några grejer" så somnar man typ aldrig. Är fortfarande sjukt trött, men man sätter sig och kollar facebook, twitter, mail, bostadsförmedlingen, läser bloggar, m.m. Och tillslut har det gått typ två timmar. 

Nu är jag i alla fall klar med alla mina "jag ska bara", så nu ska jag bara (hehe) sätta på ett One Tree Hill-avsnitt och somna till det. Eller kolla klart och sen sova... 

Imorgon blir det skola och sen tjejkväll med underbara människor. Kommer bli bäst! Och på lördag ska jag till Lobby på Fornarina-fest. Blir nog en bra helg tror jag. Älskar mitt liv just nu. På nåt sätt är det allt jag behöver och lite till för tillfället. Jag får umgås med fina människor varje dag, har en underbar familj och trivs helt enkelt. Och så fyller jag tjugo år och exakt en vecka. Vad jag har längtat till just den dagen i över ett år nu... 

Nej, nu ska jag sova, snart. 
Sleep tight!
<3
   

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0