Jävla redovisning

Åååh jag är så arg! Eller, det har väl lagt sig lite nu men när jag var i skolan kokade jag typ. Okej, lite överdrivet... Men ändå. Jag hade fan sett fram emot den här redovisningen, jag var riktigt nöjd med det jag hade gjort och ville att alla skulle få se det. Hade dubbelkollat ockå så att allt såg rätt ut när jag skickade in arbetet, så jag hade ingen aning om att det skulle bli fel. Men det blev det. Alla typsnitt var i princip fel och ersatta av jättefula typsnitt. Tydligen var man tvungen att göra en sak innan man exporterade till PDF, och det hade sett bra ut på min dator för att den hade de typsnitten jag använde inställda redan. Så allt såg jättefult ut och jag lyssnade knappt på kritiken jag fick för att jag var så arg och frustrerad.


Det här är framsidan som den ska se ut egentligen, men Alla typsnitt, alltså loggan och puffarna var helt fel.

Ledarsidan och innehållssidan, där också massor var fel på redovisningen.

Som tur var hade jag alla filer på ett USB-minne med mig, så jag kunde fixa det som behövdes när jag ändå var i skolan, och har nu skickat in rätt version så läraren kan se, men alla andra har ju sett knäpp-versionen liksom... Jävla skit. Kunde ingen ha talat om det innan? Hade varit bra...

Men men... Nu ska jag inte vara arg längre. Tänkte kanske leta upp lite bilder att fixa med. Vill ju nämligen byta design här på bloggen och ska se om jag kan få till nån snygg header. Sen måste jag ju lära mig hur man gör allt också, om inte lillasyster orkar hjälpa mig. Hon är så mycket bättre än mig på sånt där...
Sen ikväll kanske jag ska träffa några tjejkompisar och se ett band, men vi får se om jag orkar.

<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0