Kebabfika och halsduksskräck

Var och träffade the Lizifier idag. Vi käkade kebab och snackade och skrattade. Väldigt trevligt, förstår inte att vi inte har träffats mer innan. Vi var ju på praktiken tillsammans nu i sommar och hade väldigt roligt tillsammans, men sen dess har vi inte träffats någonting förrän idag.

Efter att vi hade fikat kebab så gick vi runt och tittade lite i skärholmens centrum. Jag köpte hårfärg (duuh, förra inlägget) och lyckades även få med mig hem två halsdukar! För er som inte vet så har jag extremt svårt för det här med halsdukar. Jag vill alltid ha en, men när jag väl testar så tycker jag alltid att det ser konstigt ut, så jag köper aldrig. Men idag köpte jag hela två stycken! Det är faktiskt rekord på många, många år... The lizifier har nog speciella halsdukssuperkrafter eller nåt. Haha.

Jag har haft en riktigt bra dag och det var kul att träffa Liza igen, förhoppningsvis kommer hon på min födelsedagsfest nästa helg också.
Nu ska jag chilla lite och sen sova, både skola och jobb imorn så det behövs lite sömn tror jag...
Sov gott!
<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0