Låtsasledig

Asså, idag kom jag hem vid typ tre. Så sjukt skönt! Var i skolan från nio till tolv, och sen åkte jag på arbetsintervju. Det var för en receptionistpool. Kändes som att det gick bra, men vi får väl se. De ska höra av sig nästa vecka sa de. Efter intervjun gick jag runt lite i stan och köpte present till min vän JT som har artonårsfest på lördag. Köpte också en väska till mig själv... Och igår köpte jag en kjol och två toppar... Jag har köpt en del nytt på senare tid faktiskt, kanske borde visa upp nåt här snart? Känns bara inte som att jag har tid för nånting numera. När jag inte är i skolan eller på jobbet så vill jag antingen bara slappa framför One Tree Hill-avsnitt eller vara ute och ha kul.

Apropå rubriken då. Jag är "typ ledig" imorn och på fredag. Eller, från skolan i alla fall. Fast egentligen inte, eftersom vi har tenta på måndag och jag började plugga till den idag. Så det jag borde göra på min "lediga" tid är att plugga. Men skönt att jag slipper gå upp klockan sju i alla fall.

Imorn blir det pluggstund här hemma ett tag tror jag, sen ska jag jobba från fem till nio. Känns lugnt. Och nu ska jag ut med hunden för fjärde gången idag. Tror det blir hans femte eller sjätte promenad på hela dagen sammanlagt då, vilket betyder att vi (mest jag) har gjort ett bra jobb. Jag vill ge honom så mycket uppmärksamhet jag kan nu när jag är hemma. Gosade jättelänge med honom igår efter jobbet och han blev så glad. :) Då blir jag också glad.

Chillz!
<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0