Man ska inte INTE äta.

Jag har seriös näringsbrist. Har varit i skolan från tio till fyra och åkt direkt till jobbet där jag var till nio. Och under hela dagen har jag bara ätit frukost, en macka i skolan och lite choklad... Väldigt korkat. Förstod först inte varför jag hade ont i huvudet, var astrött och knappt kunde stå. Sen kom jag på att jag knappt ätit, och det jag ätit var inte alls vettigt. Måste bli ändring på det! Orkar dock inte äta nu, för nu ska jag sova snart... Sämst är jag, jag vet.

Men imorgon, då jävlar ska jag äta! Ska faktiskt möta upp en vän för "kebabfika" som vi så fint kallar det. Vi praktiserade tillsammans på Södra Sidan i början av sommaren och gjorde ett kebabtest i tidningen. Vi hade tänkt att ha kebabfikat när artikeln publicerades, men det var ett tag sen nu och vi kom liksom aldrig till skott, så vi ska träffas imorn istället. Ska bli riktigt kul, för vi har inte träffats sen praktiken. 


Haha, ser ut som en psykopat på den här bilden. Man måste ju bara älska mig... Höhö.


Kebab är gott...

Om ni vill läsa mitt och min kompanjons kebabtest kan ni klicka HÄR.

Och nu ska jag som sagt sova snart. Kolla ett avsnitt av One Tree Hill först bara, för jag får sova längre imorn. Asnajs. Ingen skola, inget jobb, bara kebab! 
Sov gott snuttar!
<3
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0