Med Fornarina på Lobby

Igår följde jag med Ami till Fornarinas modevisning på Lobby. Eftersom Ami jobbar på Fornarina så fick vi VIP-platser. Väldigt trevligt. Jag fick allt betalt för mig hela kvällen också, vilket var riktigt skönt. Haha. Vi satt där och drack Appletinis, Cosmopolitans och hallonsmakande shots. Mötte även en av mina barndomskompisar Alex där (shit vad jag har börjat springa in i folk från min barndom. Folk jag inte träffat på flera år lyckas jag nu träffa på lägenhetsvisningar, modevisningar och hemma hos vänner. Lite sjukt...). I samma gäng som hon var med var även en tjej som jobbade på mitt jobb förut. Världen är mindre än man tror ibland.


I alla fall så dansade vi och hade trevligt i flera timmar.
Dock missade vi själva modevisningen bara för att vi var tvungna att gå på toa just då. Lite korkat, vi kom tillbaka precis när det var slut. Haha. Komiskt var det i alla fall. När klockan närmade sig tre tänkte vi dra vidare och möta upp J som skulle till White Room, men när vi väl kom dit var det så lång kö och vi såg henne ingenstans så vi åt en varsin korv och tog en taxi hem istället. För övrigt var just den korven och taxin det enda jag betalade på hela kvällen. Love it!



Ami och jag



Det enda vi såg av modevisningen. Haha.



Asgoda drinkar och shots!

Det blev en riktigt bra kväll och därmed en underbar helg med underbara vänner rakt igenom!


<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0