Min 20-årsdag!

Så, idag fyller jag alltså tjugo år. Känns riktigt bra men också lite konstigt, eftersom jag har väntat på det så länge nu. I alla fall har jag spenderat dagen med att CSS:a i skolan några timmar och bli gratulerad av mina vänner, varit på systembolaget och köpt dricka själv för första gången i mitt liv (mannen i kassan kollade på mitt leg och sa grattis, hihi), ätit god mat och god tårta och fått massa fina presenter av min underbara familj och helt enkelt bara haft allmänt trevligt.

Här kommer lite bilder på mitt firande:


Storasyster var inte jättebra på att hitta fokus... Men i alla fall fick jag en present (eller tre) inslaget i form av en gitarr. Haha, min storasyster och hennes pojkvän hade fixat det, de är lite knäppa tror jag... Haha, väldigt roligt och ambitiöst, ville knappt öppna den.


Lillasyster hade, som alltid, bakat en fin-fin och jättegod tårta!


Alla mina presenter! Åhh, jag är så glad! Det som allt ligger på är en "dator-bricka" som man har i knät när man t.ex. sitter med datorn i sängen som jag gör mycket, har den i knät nu när jag skriver och den är underbar!

Jag fick också:

¤ En mp3 (Creative ZEN X-Fi 2)
¤ Två böcker (Pygmy av Chuck Palahniuk på engelska och Babbeldrottningen av Meg Cabot på svenska)
¤ Presentkort med 200:- på systembolaget (haha)
¤ Massa armband
¤ En snygg ring
¤ Fjäderörhängen
¤ Toblerone (för att gitarren skulle få en hals, sa storasyster. Haha)

 
Fick ett fint, enkelt halsband av mamma. I guld och med min månadssten i. Och av storasyster fick jag även enkla guldörhängen. Jättefint!

Är väldigt nöjd över alla fina presenter och alla gratulationer jag fått. Dagen blev väldigt bra. Och på lördag är det fest som gäller! Taggad!

<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0