Nu är jag...

... i skolan och redigerar bilder, förmodar jag. Det ni läser nu är alltså inte skrivet i realtid, utan igår klockan 23.37. Jag kommer bli en sucker för det här med tidsinställda inlägg, men det är bara för att jag aldrig har tid att skriva förrän sent på kvällen.

Det vi håller på med är ett projekt, ett grupparbete där vi ska göra en egen hemsida. Som jag sagt (öh, skrivit...) innan gör vi en klädhemsida, och idag lyckades vi komma riktigt långt faktiskt. Vill dock inte länka till sidan här än eftersom jag vill att vi ska ha hunnit länka rätt till allt och så innan jag gör det.



Ovan är ännu en bild från vår lilla photoshoot igår. Som jag redigerat. Har redigerat sjukt mycket bilder igår, men har fortfarande en del kvar (om jag inte lyckats bli klar på en timme dvs). Tycker att det är skitkul att se resultatet när allt vävs ihop, och det går så sjukt snabbt när vi alla har olika områden att ta hand om. Asnajs!

<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0