Ny design!

Nu har jag suttit och fixat och trixat i flera timmar och äntligen är jag klar med någonting som jag faktiskt är nöjd med! Har alltså lyckats ändra min design själv! Innan har ju lillasyster gjort det åt mig men nu klarade jag nästan allt själv. Och jag tycker att det blev snyggt. Fräscht, coolt och nytt. Kommer kanske att ändra typsnitt och färger allteftersom, men tycker ändå att det blev riktigt bra.

Såhär såg designen ut innan:


Lillasyster som fixade den åt mig, och jag tycker fortfarande att den är jättesnygg! Men nu har jag ju haft samma hur länge som helst och den känns inte helt up to date längre, så kände att jag ville byta.

Och här är den nya:



Ny bild i headern, andra färger och typsnitt samt vänsterställd brödtext istället för centrerad som jag hade innan. Jag gillar det!

Vad tycker ni?

<3


Kommentarer
Postat av: Fanny

Floating head??

2010-10-05 @ 15:15:16
URL: http://fannymarias.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0