Oh, and by the way

Den här månaden är den första månaden på länge som jag inte ens funderat över när det är den tjugofemte, alltså när jag får pengar igen. Jag har liksom inte behövt bry mig. Har kunnat köpa saker till både mig själv och andra utan att det har känts som att jag spenderar för mycket pengar. Och det har varit så skönt. Tänk om man alltid kunde ha det så. Jag vet ju att pengar inte är allt och jag bryr mig självklart mer om de ickemateriella sakerna, men det har bara varit skönt att slippa tänka, helt enkelt.

Ville bara att ni skulle veta, av nån anledning. Kom att tänka på det. Månaden som kommer blir nog nämligen inte lika rik, så jag ville väl njuta lite till, helt enkelt.

Sov gott!
<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0